tisdag 20 mars 2007

Med Robert i handen, men mig i tanken



Vi är så attraktiva på krogen, det är så jobbigt när alla kommer fram efter några öl och ska limma. Vi vill ju bara sitta där och... ja, vi vet inte. Det kanske är därför vi ser så attraktiva ut? För att vi inte vet vad vi vill.

Undrar om Johanna tog illa upp när jag försökte hålla henne i handen i datasalen. Hon försökte ju slingra sig och så, men hennes ögon..ja.

/// Tomas och Jonas

PS. Det är kul att vår trogna läsarskara kommenterar så friskt på våra inlägg. Fortsätt med det, annars!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Förstår känslan. Vi kan ha en klubb.

mazuli sa...

Jag tänker inte kommentera nånting här.
Ni skriver så dumma saker.

Robert Karlsson sa...

När jag hade sex med Johanna i redigeringsrum 7 så såg ingen oss. Men nu för tiden så vill Johanna vara i nåt utav redigeringsrummen med fönster, leva lite farligt så Robert skulle kunna se henne. Jag tycker det är lite bitchigt av henne.